Aktualitātes
"Swedbank" Priekulē pārtrauks klientu konsultēšanu klātienē

Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Priekules iedzīvotāji arvien biežāk savu naudas lietu kārtošanai izmanto internetbanku vai zvana uz "Swedbank" konsultāciju centru, tādēļ arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija.

Līdz ar to informējam, ka pēdējā diena, kad Priekulē varēs satikt klientu konsultantu, ir 7. februāris, savukārt turpmāk "Swedbank  konsultācijas Priekules iedzīvotāji laipni aicināti saņemt gan telefoniski, zvanot uz bankas Konsultāciju centru pa tālruni 67444444, gan nepieciešamības gadījumā klātienē Liepājas filiālē (Tirgoņu iela 18).

Tāpat vēlamies atgādināt, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu. Šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks.

Ja nepieciešama atbilde uz kādu ar bankas pakalpojumiem saistītu jautājumu vai vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz "Swedbank" konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, tā sniedzot iespēju ērti sasniegt banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam un citām izmaksām.

 

Jānis Tūliks,
finanšu centra “Liepāja” vadītājs

 

 

 

Pasākumu kalendārs
Janvāris, 2018
POTCPkSSv
1234567
891011121314
22242527
2931

Vai esat izmantojis Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra pakalpojumus Priekulē?

Rezultāti