Zīmola veidošana mazajiem uzņēmējiem, mājražotājiem, projektu iesniedzējiem un potenciālajiem projektu iesniedzējiem
Zīmola veidošana mazajiem uzņēmējiem, mājražotājiem, projektu iesniedzējiem un potenciālajiem projektu iesniedzējiem
Biedrība “Liepājas rajona partnerība” sadarbībā ar SIA “Latvijas Lauku
konsultāciju un izglītības centrs” Liepājas nodaļu
organizē semināru
Zīmola veidošana mazajiem uzņēmējiem, mājražotājiem, projektu iesniedzējiem un potenciālajiem projektu iesniedzējiem.
Datums: 2019. gada 7. novembris
Laiks: plkst. 11:00 (aptuvenais ilgums 5 stundas).
Norises vieta: Liepājas rajona partnerības birojs, Krasta iela 12, Grobiņa
Par programmu:
· Vai mums vispār ir vajadzīgs zīmols?
· Sava produkta un zīmola pozicionējuma izstrāde veiksmīgai produkta virzīšanai tirgū
· Kā ar savu zīmolu varu nopelnīt vairāk? Stratēģiskas zīmola radīšanas un vadības principi
· Savs zīmols vs. kooperēšanās (vairākiem ražotājiem kopīgs zīmols) – plusi un mīnusi
Lektore: Alise Avota, zīmolvadības speciāliste
Alise Avota ir pieredzējusi zīmolu vadītāja, kas vairāk kā desmit gadus diendienā strādā ar dažādiem Latvijas zīmoliem. Vadījusi Tele2 zīmolu Zelta Zivtiņa, izstrādājusi un vadījusi zīmolu Tet , kā arī savas grāmatnīcas Mr Page zīmolu. Šobrīd darbojas kā neatkarīga lektore par zīmolvadības tēmām un t/c Galleria Riga mārketinga vadītāja. Pieredzi reklāmā un mārketinga komunikācijā guvusi arī kā projektu direktore reklāmas aģentūrās Inspired, Not Perfect | Y&R Riga un McCANN Riga. Alise ir bijusi vairākkārtēja Cannes Lions delegāte un Young Marketing Lions konkursā ieguvusi bronzas medaļu. No 2014.gada Alise ir Inspired Academy lektore, pasniedz stratēģisku zīmolvadību un mārketinga pamatus mārketinga profesionāļiem, uzņēmējiem un aģentūru darbiniekiem.
“Zīmolvadība principā ir attiecību veidošana ar savu klientu. Shematiski tā līdzinās attiecību veidošanai ar līdzcilvēkiem – iepazīstamies, tad izvērtējam, vai ir vērts uzticēties, tad sākam draudzēties un turamies kopā. Vai tieši otrādi.
Plašās izvēles opcijas un dažādas pieredzes nemitīgi liek pārskatīt savus lēmumus, tāpēc veidojot un vadot zīmolus un auditorijas uztveri, vienlīdz svarīga šo attiecību kā racionālā, tā emocionālā puse. Cilvēka un zīmola attiecībām ir virkne dimensiju, ar ko varam manevrēt, lai radītu vērtīgu rezultātu, taču tikai tās apzinoties varam audzēt savu zīmolu vērtību kā klientu acīs, tā uzņēmumu budžetos.”
Pasākumā tiks nodrošināta kafijas pauze.
Pieteikšanās semināram līdz 04.11.2019. uz e-pastu liepaja@llkc.lv
Papildus informācija vai pieteikšanās pa telefonu 27843096 (Aleksejs Kačanovs).
Dalībnieku skaits ierobežots.
Semināru organizē Biedrība “Liepājas rajona partnerība” un LLKC Liepājas nodaļa.
Pasākuma laikā iespējama fotografēšana, filmēšana, audio un
video ierakstu veikšana publicitātes nodrošināšanai.
ATBALSTA ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA UN LAUKU ATBALSTA DIENESTS